מקרר סטנדרט ביתי סמסונג

72101
  • 1,990.00
אזל המלאי
פריט זה ניתן על ידי קרדיטים.
לחצו על "הוספה לעגלה" להמשך
אזל המלאי עבור /
עלות משלוח: 250 ש"ח 

זמן אספקה: עד 5 ימי עסקים לכל הארץ

אחריות: אחריות לשנה ואפשרות להרחבת אחריות ל-5 שנים על המדחס

מידות:
גובה: 163.5 ס"מ
רוחב: 60 ס"מ
עומק: 68 ס"מ
עומק כולל ידיות: 68 ס"מ
עומק גוף : 62 ס"מ
מעבר דלת מינימלי: 6 ס"מ

תיאור המוצר:
מדחס Inverter Digital –מדחס אינוורטר BLDC ללא פחמים לחסכון מרבי בצריכת חשמל ואמינות לאורך שנים , אחריות של 10
שנים למדחס דיגיטל אינוורטר.
Flow Multi - טכנולוגיית פיזור אויר רב-זרימתית בתא הקירור. מערכת פיזור האוויר Flow Multi משתמשת במספר פתחי קירור
ושומרת על אויר קר וטמפרטורה אחידה.
Zone MoistFresh - ייחודי לסמסונג: מערכת חדישה השומרת על טמפ' יציבה ולחות גבוהה במגירת הפירות והירקות
Deodorizer Silver - בלעדי לסמסונג - סופג ריחות בשיטת Nano Silver .סופג הריחות משתמש בחלקיקי כסף על מנת לטהר
ולחסל ב- %9.99 את התפתחות הבקטריות הנפוצות ומונע היווצרות ריחות לא נעימים במקרר.
תאורת LED פנימית בתא המזון- לתאורה בהירה וחזקה יותר.
תא קירור:
Zone Fresh מגירת צינון ענקית
3 מדפי זכוכית מחוסמת
מגירה לפירות וירקות
4 תאי אחסון בדלת
תא הקפאה:
2 תאי אחסון בדלת
מגשית לייצור קרח.
תכונות נוספות:
No Frost
צבע: לבן
צריכת אנרגיה שנתית: 338 קוט"ש
דרוג אנרגטי: A
נפחים:
נפח כללי: 317 ליטר
תא קירור: 243 ליטר
תא הקפאה: 74 ליטר
נפח אחסון נטו תא קירור: 232 ליטר
נפח אחסון נטו תא הקפאה: 72 ליטר

  • זמן אספקה ותנאי רכישה
    שירות ואחריות
    חברת פריזה מספקת אחריות מלאה לכל מוצריה, האחריות חלה על כל חלקי המקרר למעט חבלה בזדון או שימוש שאינו בהתאם להוראות ההפעלה. בתום שנת האחריות אותה אנו מספקים חברת פריזה תמשיך לספק שירות ללקוחותיה בהתאם לדגם וסוג המקרר בתשלום הוגן ובהתאם לתקלה.

    רכישה מאובטחת
    תהליך הקניה אצלנו בפריזה הינו בעל רמת האבטחה הגבוהה ביותר שקיימת ברשת.
    אנו משתמשים בהליך סליקת אשראי מאובטח ביותר על פי תקן PCI החדש והמחמיר.
    נשמח לתת מענה טלפוני ולענות לכם על כל שאלה בנוגע לאבטחת האתר ומכירה און ליין.
  • מדיניות החזרת מוצרים

    • לפי חוק הגנת הצרכן רשאי הלקוח לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם לחוק.
    • ניתן לבטל רכישת מוצר תוך 14 יום מיום קבלתו,הביטול יעשה באמצעות מכתב וישלח בפקס ו/או בדואר אלקטרוני ישירות אל שירות לקוחות פריזה ו/או האתר.
    • על הלקוח חלה האחריות להחזיר את המוצר בשלמותו באריזתו המקורית, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל סוג שהוא באופן שלא בוצע בו כל שימוש.
    • במקרה של ביטול עסקה, גם אם הלקוח לא קיבל את המוצר, הלקוח יחויב בגין דמי משלוח. דמי משלוח וטיפול לא יוחזרו בכל מקרה.
    • למען הסר ספקות, יובהר כי ביטול עסקה שלא באופנים ובמועדים המתוארים לעיל לא יהיה תקף ומבצע העסקה יהיה מחויב ואחראי לה
x

#{title}

#{text}

#{price}